Mijn High school jaar in the USA

Klaar om te gaan

Vandaag gaat het allemaal gebeuren. Na zo’n 3 jaar wachten vertrek ik dan eindelijk voor 10 maanden naar Amerika om daar mijn droom waar te maken. We vertrekken vandaag eerst met een groep Nederlandse exchange students naar New York om in 2 dagen alle highlights van de stad te zien. Op zaterdag vliegen we allemaal door naar ons gastgezin.

Om 4 uur ’s nachts gaat de wekker al. Nog snel eventjes de laatste dingen in mijn koffer proppen en de hond een dikke knuffel geven voordat we om 5 uur vertrekken naar Schiphol. Daar aangekomen zie ik gelijk een groep staan met allemaal hetzelfde high school shirt aan. Dat moeten ze zijn! We krijgen de laatste formulieren en instructies en beginnen met het inchecken. Daarna is het tijd voor het moeilijkste deel. Het deel waar ik al een hele tijd tegenop zie: het afscheid. De afgelopen maanden heb ik langzaam toegewerkt naar dit moment. Vooral de laatste maand moest er ontzettend veel worden geregeld. Van vele inentingen tot een visum, een koffer, het regelen van mijn afscheidsfeest, mijn verjaardag en natuurlijk gedag het zeggen tegen iedereen. Nu is alles eindelijk geregeld en klaar voor vertrek. Ik geef mijn familie een allerlaatste dikke knuffel en dan ben ik klaar om te gaan. Op naar Amerika om mijn grote droom waar te maken! Ik ben er klaar voor.

America, here I come!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active